Μια διαφήμιση παγωτού στην οποία πρωταγωνιστεί μια έγκυος καλόγρια, έχει απαγορευτεί από την αρχή για τα διαφημιστικά δεδομένα (Advertising Standards Authority) της Βρετανίας, καθώς σύμφωνα με εκτίμηση της, χλευάζει τις πεποιθήσεις της ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας.
Η διαφήμιση της Antonio Federici, μιας εταιρείας με έδρα τη Βρετανία, απεικονίζει μια έγκυο καλόγρια έτοιμη να φάει παγωτό και η εικόνα συνοδεύεται από το σλόγκαν ''άμωμος σύλληψη''.
Μετά την απαγόρευση της διαφήμισής της, η Antonio Federici, δήλωσε ότι θα δημιουργήσει νέες αφίσες, με παρόμοιο θέμα και θα τις τοποθετήσει κοντά στο Westminster Abbey το οποίο θα επισκεφτεί ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου για να λειτουργήσει στον Καθεδρικό του Westminster το Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου.
Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμα το τι ακριβώς θα δείχνει η αφίσα αλλά σύμφωνα με δηλώσεις της, θα είναι συνεχεία της προηγούμενης. Μια εκπρόσωπος της εταιρείας εξήγησε ότι η νέα εικόνα θα αμφισβητεί την απαγόρευση ενώ η αρμόδια αρχή (ASA) δεσμεύτηκε να εξασφαλίσει ότι η Antonio Federici θα ακολουθήσει τις αποφάσεις της.
Η ιδέα της σύλληψης, σύμφωνα με την εταιρεία, συμβολίζει την διαδικασία δημιουργίας του παγωτού και ότι τα θρησκευτικά σύμβολα απλά δείχνουν την πίστη της εταιρείας προς τον προϊόν της. Η διαφήμιση εμφανίστηκε, πριν την απαγόρευση της, σε εκδόσεις των περιοδικών The Lady και Grazia ενώ οι απόψεις των εκδοτών τους, σχετικά με τον αν έκαναν καλά που συμπεριέλαβαν τη διαφήμιση στα περιοδικά, διίστανται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου